Tagged

Wednesday, December 03, 2008

Bismillahirrahmanirrahim..

Saya telah di'tag'.Ini adalah kali pertama saya menerima benda seperti ini.Dan orang yang meng'tag' saya adalah adik kesayangan saya..Qisti..huhu..saya takdelah pandai mana main benda2 alah ni.Tapi satu ayat Qisti yang takleh blah yang saya nak quotekan kat sini..

9.Number three is have a relationship with?
Hoh.Mane la saye tau.Umur dah oke tu Kak Husna.Mau nasik minyak.


Pandai yer qisti skang.

1.Do you think you are hot?l
Saya hot bila hari hot,minum hot chocolate..mungkin bila dengar hotfm..

2.Upload favourite picture of you







3.Why do you like that picture?
tak tahu nape suka sangat gambar ni..mgkin ia melambangkan saya..

4.When was the last time you ate pizza?
hari ahad lepas..lepas habis exam genetics..hari tu mmg kemaruk tak nak makan nasi walaupun saya yang masak..lepas je masak buat tindakan nekad sket gi zamzam..bli pizza frozen jer pun..balik panaskan guna oven..huhu..

5.The last song you listen to?
Allah knows by Zain Bikha..layan perasaan sket..

6.what are you doing rite now besides this?
Tengah dengar Asma duk terangkan psl perkahwinan k'zay kat kawan arab saya,Nusaybah.Kecoh betul..

7.What name would you prefer besides yours?
Takde kot..saya suka nama saya..cahaya yang lawa..hmm..(lawa ke?@_@)...umi saya cakap dia fikir nama saya sebelum dia kahwin lagi..heee..advance2...tapi nama rumah dengan nama luar lain lah plak..rumah umi ayah pnggil nurul..

people to tag:
takpelah..taknak tag saper2..

semoga berpuas hati yer qisti..

3 rasa terhikayat:

  1. hahaa. kak husna la, mane ade sy pandai2. hehee. jgn marah, bergurau senda ssme adk brdk ye..!

    ps: puas atiii

  2. tak marah..cuma seram jer..huhu..dah 2,3 hr asyik duk dgr bnda sm...

  3. salam ziarah..blog ini yg cukup menarik, tahniah..

    from:
    http://sajadahhijau85.blogspot.com ym:fairuz_hafizan