Wajah baru

Monday, October 13, 2008

Bismillahirrahmanirrahim..

Hari ni saya rasa macam nak tukar template blog saya.Sebenarnya..saya takdelah suka sangat dengan template yang lama tu.Nampak ke'pink'an sangat.Sampai adik saya pun tegur yang saya ni nampak kebudak2kan dengan template tu.Huhu.Banyaklah dia punya budak-budak.Bab mengata orang memang boleh bagi markah kat zakirah.

So..bermulalah aksi search menge'search' di google.Agak susah jugak nak cari template yang berkenan dihati.Saya nak yang berwarna hijau.Kenapa hijau?.Hmm..mungkin virus hijau yang dibawa datang ke rumah saya ni..dah merebak masuk ke dalam diri saya jugak.Saya memang suka hijau.Lebih-lebih lagi hijau pucuk pisang.Nampak cantik sangat.Tapi takdelah sampai jadi 'hantu' hijau macam junior saya yang sorang nih.Semua benda nak hijau.Sampai pengetip kuku pun hijau.Nasib baik ler dia tak pilih orang hijau jugak yang macam cerita The Mask tu.Hehe.Jangan marah yer dik.

Selepas penat mencari-cari..akhirnya jumpalah template ni..walaupun mungkin takdelah lawa sangat..tapi saya lebih suka yang ni dari yang lama dulu.Ke'pink'an sangat.Kalau yang ni nampak lah jugak ketenangannya bila tengok.Moga-moga zakirah akan cakap saya nampak matang dengan template ni..huhu..





2 rasa terhikayat:

  1. virusku merebak dgn jayanye!!!!
    yay!!!!

  2. ces...
    mngata aku dih...!

    xpe2...
    pa pe pown dah matang dah..

    hwa3...!